Sunday, June 28, 2009

Kerja di KEMAS


Actually aku baru masuk government ni... aku kerja kat KEMAS... sampai skang aku still blur lagi kerja kat KEMAS ni...tapi xper...aku akan cuba faham...actually seronok gak kerja kat KEMAS...xsamapai 2 bulan kat sini dah merata aku pegi...ada skali tu sampai ke kuantan aku os...best gak...aku jadi pengawas peperiksaan kat sana...jaga PTK untuk kakitangan sosial KEMAS...pastu ku ditugaskan untuk jadi ketua jawatankuasa lawatan pendidikan untuk HARI POTENSI KEBANGSAAN KEMAS TAHUN 2009...pengalaman pertama aku nak handle benda-benda mcm ni...aku pun telah diberi kepercayaan oleh bos aku untuk attend meeting-meeting yang penting...hehe...aku nyer bos dah nak pencen dah...camner ni?...baru msk kerja bos dah nak benti...huhu...nanti len kali aku sambung lagi pasal KEMAS ni k...

No comments:

Post a Comment